0.00 lei

0 produs(e) in cos

Intrebari frecvente

Ce este www.baliart.ro?

www.baliart.ro este un site de comert electronic care ofera spre vanzare prin intermediul internetului accesorii fashion si produse de amenajari si decoratiuni interioare pentru casa, gradina sau birou. Sunt cadouri pentru tine, pentru familie sau pentru prieteni, accente de culoare care anima o tinuta sau o incapere, le transforma si le insufletesc.

Cum pot gasi un anumit produs in magazin?

Pentru a gasi un produs te rugam sa folosesti casuta de cautare existenta in partea de sus a site-ului. Dupa introducerea informatiilor dorite, daca acestea se regasesc pe site, se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Trebuie sa fiu inregistrat ca sa pot cumpara?
Poti alege optiunea de comanda ca si ‘Vizitator fara cont’. Dupa ce ai adaugat produsele in cosul de cumparaturi, bifezi casuta mentionata anterior si iti creezi un cont de vizitator.

Cum se face o comanda?

Daca iti place un anumit produs, poti selecta “Adauga in cos” direct din pagina principala a site-ului. O alta optiune este ca dupa deschiderea paginii detaliate a produsului sa fie selectata cantitatea dorita si sa fie apasat butonul “Adauga in cos”. Produsul se afla acum in cosul de cumparaturi.
In acest moment ai posibilitatea sa continui cumparaturile daca apesi butonul “Continua cumparaturile” si te intorci in meniul principal, sau poti incheia comanda daca apesi butonul “Finalizeaza comanda”.
Acesti pasi se repeta pana cand ai adaugat in cos tot ceea ce iti doresti sa cumperi. Poti oricand vizualiza cosul de cumparaturi cu click pe simbolul acestuia din partea dreapta sus a paginii principale. Produsele din cosul tau de cumparaturi pot fi si in cosul de cumparaturi al altor clienti, astfel ca intaietate in rezervarea produselor respective va avea prima comanda lansata si finalizata (regula primul venit, primul servit).

Pentru a finaliza comanda ai urmatoarele optiuni:

1. Daca esti client nou, poti finaliza comanda ca “Vizitator fara cont” sau apesi butonul „Vreau sa ma inregistrez” si completezi toate campurile necesare inregistrarii. Pe parcursul procesului vor aparea toate detaliile produsului, modalitatea de facturare, livrare si de plata, costul transportului, iar la sfarsit totalul comenzii. Trebuie bifata de asemenea casuta ca esti de acord cu „Termenii si conditiile” site-ului. La final apasa butonul „Plaseaza comanda”

2. Daca esti un client inregistrat si ai deja un cont creat pe site, completeaza in meniul „Finalizare comanda” datele necesare Autentificarii, respectiv adresa de email si parola.
Dupa verificarea datelor deja inregistrate (pe care le puteti actualiza daca au intervenit modificari), se apasa butonul „Plaseaza comanda”.

Pe parcursul acestui proces apar si alte detalii in formularul de comanda, de exemplu daca se doreste ca facturarea sa se faca pe persoana fizica sau pe persoana juridica, precum si optiunea selectarii adresei de livrare, daca este aceeasi cu cea de facturare, sau la o alta adresa.
La rubrica “Observatii” se pot adauga orice informatii care ajuta livrarea: intervalul orar in care se poate prezenta curierul, contactarea telefonica inainte de livrare, etc.

In scurt timp de la lansarea comenzii, veti primi in casuta de email un mesaj de confirmare a comenzii.
Pasul urmator in procesarea comenzii va fi contactarea dumneavoastra telefonica de catre un angajat al firmei pentru confirmarea verbala a comenzii si a livrarii pentru produsele aflate in stoc.
Pentru produsele care nu se afla in stoc sau pentru comenzile speciale, in momentul in care veti fi contactat telefonic vor fi discutate separat termenele si conditiile pentru livrarea acestora. Pentru pachetele voluminoase, costul final al livrarii va fi confirmat dupa verificarea volumetrica a coletului impreuna cu firma de curierat.

Cum pot modifica sau renunta la o comanda lansata?
Pentru a modifica sau renunta la o comanda te rugam sa folosesti formularul de contact de pe site, sa ne scrii la adresa de email: contact@baliart.ro sau suna-ne la numarul de telefon 0720 933 325 si verificam in ce stadiu se afla comanda si in ce conditii se poate face anularea ei. Te rugam sa precizezi care este numarul de identificare a comenzii. Acest numar il vei regasi in mailul de confirmare initiala a comenzii primit de la noi.

Cum se calculeaza pretul total al comenzii?
Pretul final pe care clientul trebuie sa il achite se calculeaza astfel: pretul produselor comandate la care se adauga pretul transportului prin curier si, daca este cazul, taxa de manevrare pentru produsele comandate in cantitati foarte mari, foarte voluminoase sau foarte grele.
Formularul de comanda in momentul lansarii comenzii va cuprinde toate detaliile platii si livrarii, in functie de comanda sau de promotia existenta in momentul respectiv.

Costul livrarii este de 17 lei oriunde in tara (pentru greutate si volum <3 kg, per destinatie) cu acoperire nationala in cele peste 5500 orase ale tarii din reteaua proprie de livrare a curierului. Comanda minima este de 49 lei (fara costul transportului). Comenzile cu o valoare a produselor comandate mai mare de 250 lei (per destinatie si pentru greutate si volum de max 3 kg), beneficiaza de transport gratuit in localitatile principale din lista de locatii a curierului. Costul livrarii depinde de greutatea coletului si este de 1 leu/kg pentru fiecare kg suplimentar. Pentru pachetele voluminoase, costul final al livrarii va fi confirmat dupa verificarea volumetrica a coletului impreuna cu firma de curierat. Daca localitatea in care doriti livrarea nu se afla printre cele 5500 orase din reteaua curierului, puteti opta pentru ridicarea coletului de la cel mai apropiat sediu al curierului sau aveti posibilitatea de a contacta curierul si de a solicita contra-cost transportul pana la adresa dorita. Costul este de aproximativ 1 leu/km, pentru localitatile aflate in afara retelei si se taxeaza o singura data, doar dus, iar kilometrii sunt calculati fata de cea mai apropiata filiala. In acest caz va rugam sa ne contactati pentru a ne transmite detaliile livrarii. Cum se face plata? Se poate selecta modalitatea de plată dorita atunci când se plaseaza comanda prin bifarea uneia dintre opţiunile existente pe site. 1. Achitarea produselor cu plata numerar in momentul livrarii comenzii de catre curier (numita si plata in sistem ramburs). 2. Plata prin transfer bancar (ordin de plata prin banca), numai pe baza emiterii unei facturi proforme care va fi primita prin email. In acest caz, produsele vor fi rezervate in stoc timp de trei zile lucratoare pana la confirmarea platii de catre banca. Dupa plata facturii proforme, in maxim 24 de ore se va emite si factura fiscala. Daca plata nu este confirmata, rezervarea comenzii se va sterge automat din sistem. 3. O alta optiune de plata care se va introduce in curand va fi cea online (prin Paypal), prin intermediul unui procesator de plati, unde vor fi acceptate cardurile Visa si MasterCard. Daca doriti sa platiti cu cardul prin Paypal putem sa va emitem o factura direct din sistemul Paypal si sa o platiti in interfata securizata Paypal. Paypal nu va debita cardul dumneavoastra decat dupa validarea comenzii de catre www.baliart.ro, in tot acest timp banii find blocati in contul dumneavoastra. Daca drintr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare tehnica, umana, etc.) si plata s-a validat, www.baliart.ro va returna banii clientului. Cum pot afla informatii despre comenzile anterioare? Poti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Contul meu – Istoric comenzi. Cum se face livrarea si cat de repede voi primi coletul? Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid, iar comanda ajunge la dumneavoastra in 24-48 ore in Bucuresti si maxim 72 de ore in alte orase (in zilele lucratoare ale saptamanii) din momentul confirmarii telefonice a comenzii pentru produsele aflate in stoc si in functie de gradul de incarcare a rutelor de destinatie ale firmei de curierat. Livrarea se poate face doar catre o persoana fizica sau juridica din Romania. Programul de livrari este intre orele 10:00 - 18:00. Din aceasta cauza va rugam sa mentionati ca destinatie adresa la care va aflati in aceste intervale orare (acasa, la serviciu, etc), urmand sa fiti instiintat prin SMS de catre firma de curierat ca urmeaza sa primesti coletul comandat. In SMS este mentionat si numarul de telefon al curierului responsabil cu livrarea in zona respectiva, iar acesta poate fi contactat pentru stabilirea exacta a intervalului orar. In cazul in care totusi nu vei fi gasit la adresa mentionata, vei fi contactat telefonic de catre curier sau dvs. puteti contacta curierul pentru stabilirea livrarii in cursul zilei urmatoare. Comenzile sosite incepand cu vineri dupa ora 12.00 si pana luni la ora 10.00 vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora. www.baliart.ro nu detine un magazin de prezentare, iar comenzile nu se pot ridica de la sediul firmei. Comenzile se fac doar online si se livreaza prin curier. Pot deschide coletul in fata curierului pentru verificarea continutului? După achitarea contravalorii produselor poti deschide coletul în fata curierului pentru a te asigura că ceea ce este înscris pe factură este prezent si în colet. Orice reclamaţie ulterioară despre produse care lipsesc din colet sau sunt defecte nu este luată în considerare de companiile de curierat. Ce se intampla in cazul primirii unui colet deteriorat? In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului. Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc). Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Cum se poate returna un produs? Orice comanda poate fi returnata in cel mult 14 zile de la primirea acesteia, notificand comerciantul asupra intentiei de returnare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conf. Ord. 130/ 2000 si modificarile OUG 34/ 2014 privind cumparaturile online. Singurele costuri care cad in sarcina clientului sunt cheltuielile de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga la data receptionarii produselor de catre client si anuntarii intentiei de returnare la adresa de email contact@baliart.ro, sau tel. 0742.620.957, intrucat au fost indeplinite prevederile art.4 din OG 130/2000. Numai dupa procesarea si aprobarea notificarii de retur si comunicarea tuturor detaliilor de retur de catre www.baliart.ro, vei putea returna produsul. Orice retur facut fara notificarea noastra prealabila, nu va fi procesat. Pentru a returna un produs, mai multe sau o intreaga comanda, te rugam sa ne scrii la adresa de email: contact@baliart.ro, suna-ne la numarul de telefon 0720 933 325 Produsele care se doresc returnate trebuie sa fie noi, fara sa fi fost folosite sau purtate de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale) si trebuie ambalate in ambalajul original, cu toate etichetele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Acestea se vor trimite inapoi catre www.baliart.ro tot prin firma de curierat de la care le-ati primit impreuna cu toate documentele primite care l-au insotit si cu mailul de retur anterior completat cu toate detaliile. Costul transportului produselor retur este suportata de catre client. Coletele trimise cu plata ramburs nu vor fi acceptate. Contravaloarea produselor returnate va fi virata in maxim 14 de zile intr-un cont bancar pe care esti rugat sa il specifici in formularul de retur. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs. Viramentul banilor se va efectua dupa ce vom receptiona bunurile returnate si vom constata ca acestea se gasesc in starea in care au fost livrate. In cazul în care produsul prezintă defecte de fabricaţie sau a fost expediat gresit un alt produs decat cel comandat (din cauza unei greseli umane, tehnice sau de prelucrare a datelor), te rugam sa ne anunti in scris in termen de 10 zile de la receptionarea coletului pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform specificatiilor de pe site, poti returna produsul pentru inlocuire sau poti opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, vei plati diferenta, iar daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la contravaloarea noului produs. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuit vor fi suportate de catre noi. Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere) tinand cont de caracterul lor unic care face imposibila vandabilitatea catre alti clienti. In cazul in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului. Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online, pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului. Culorile produselor sunt cele pe care le vad pe ecranul monitorului? Culorile produselor reale sunt aproape identice cu cele pe care le vezi pe ecranul computerului, iar micile diferente care pot aparea depind de specificatiile tehnice si de reglajele monitorului pe care il utilizezi. Am alte intrebari, cum as putea sa aflu raspunsurile? Pentru orice alte informatii nu ezita sa folosesti formularul de contact de pe site, sa ne trimiti un email la contact@baliart.ro sau sa ne suni la numarul 0720 933 325, de L-V, intre orele 10:00-18:00. Mai multe detalii despre reglementarile magazinului online www.baliart.ro se gasesc pe site in capitolele din “Termeni si conditii”.