0.00 lei

0 produs(e) in cos

Conditii de retur

Renuntarea la o comanda

Ne pare rau ca produsele comandate nu sunt exact ceea ce iti doreai. Pentru a renunta la comanda te rugam sa folosesti formularul de contact de pe site, sa ne scrii la adresa de email:contact@baliart.ro sau suna-ne la numarul de telefon 0720.933.325 si verificam in ce stadiu se afla comanda si in ce conditii se poate face anularea ei. Te rugam sa precizezi care este numarul de identificare a comenzii pe care doresti sa o returnezi. Acest numar il vei regasi in mailul de confirmare primit de la noi.

Te rugam sa citesti conditiile de mai jos referitoare la returnarea produselor pentru a fi sigur ca acestea sunt respectate si apoi completeaza formularul de contact de pe site. Urmeaza sa fii contactat de catre un angajat Puri Bali pentru stabilirea celorlalte detalii.

Returul in cazul primirii unui colet deteriorat
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc). Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Returnarea unui produs
Orice comanda poate fi returnata in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea acesteia, notificand comerciantul asupra intentiei de returnare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conf. Ord. 130/ 2000 si modificarile OUG 34/ 2014 privind cumparaturile online. Singurele costuri care cad in sarcina clientului sunt cheltuielile de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga la data receptionarii produselor de catre client si anuntarii intentiei de returnare la adresa de email contact@baliart.ro, sau tel. 0720.933.325, intrucat au fost indeplinite prevederile art.4 din OG 130/2000.
Numai dupa procesarea si aprobarea notificarii de retur si comunicarea tuturor detaliilor de retur de catre www.baliart.ro, vei putea returna produsul. Orice retur facut fara notificarea noastra prealabila, nu va fi procesat.

Pentru a returna un produs, mai multe sau o intreaga comanda, te rugam sa ne scrii la adresa de email: contact@baliart.ro, suna-ne la numarul de telefon 0720.933.325
Produsele care se doresc returnate trebuie sa fie noi, fara sa fi fost folosite sau purtate de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale), cu toate etichetele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Acestea se vor trimite inapoi catre www.baliart.ro tot prin firma de curierat de la care le-ati primit impreuna cu toate documentele primite care l-au insotit. Costul transportului produselor retur este suportata de catre client. Coletele trimise cu plata ramburs nu vor fi acceptate.

Contravaloarea produselor returnate va fi virata in maxim 14 zile intr-un cont bancar pe care esti rugat sa il specifici in mailul de Retur. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs. Viramentul banilor se va efectua dupa ce noi vom receptiona bunurile returnate si vom constata ca acestea se gasesc in starea in care au fost livrate.

In cazul în care produsul prezintă defecte de fabricaţie sau a fost expediat gresit un alt produs decat cel comandat (din cauza unei greseli umane, tehnice sau de prelucrare a datelor), te rugam sa ne anunti in scris in termen de 10 zile de la receptionarea coletului pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect.
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform specificatiilor de pe site (insemnand diferente importante fata de ceea ce a fost prezentat), poti returna produsul pentru inlocuire sau poti opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, vei plati diferenta, iar daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la contravaloarea noului produs. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuit vor fi suportate in acest caz de catre noi.

Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere) tinand cont de caracterul lor unic care face imposibila vandabilitatea catre alti clienti. In cazul in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului.

Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online, pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.